Fullspäckad dag..

Tisdag idag, vilket kommer vara en fullspäckad dag för mig!
Nu blir det först och främst skolan, för att sedan åka hem och rida Winnetoo. Det är uteritt som står på schemat idag :)

Efter det ska jag åka till affären där jag ska jobba hela sommaren, prova ut kläder och lära mig kassan.. Det ska nog blir bra, haha! Jag har även första "sommarhästen" preliminärbokad för i sommar, livet flyter.. 

 

Idag i vilket fall, som ni nog förstår, så kommer uppdateringen inte vara på topp. Men jag försöker så gott jag kan, det vet ni!




Kommentarer
Postat av: .

tillbaka bland mest besökta :)

2011-05-10 @ 09:46:17
Postat av: Fanny

Var har du köpt den gråa tröjan från kingsland som du har på dig på denna bilden. Hittar den inte på nätet, vad heter den och vad kostar den? überfin är den i alla fall :D

2011-05-11 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0