Dålig dag

En fruktansvärt dålig dag idag, överlag.
Är verkligen inte på rätt humör för att blogga idag, vissa dagar är det inte lämpligt att blogga och orka läsa igenom alla åsikter som man blir dränkt av. Då hoppar jag hellre över det de dagarna..

Winnetoo hoppade som en gud idag i vilket fall, tränade på vissa speciella saker - vilket jag ska skriva om imorgon och även visa kort filmklipp. Nellie (nellieberntsson.blogg.se) har varit här med sin B-ponny Stella lite också, och vi har kört lite markarbetsträning vilket gick superbra! Men, vi får nog höras mer imorgon helt enkelt. Och vissa av er kanske jag till och med träffar på Liseberg?




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Linn jag verkligen diggar eran blogg! :D Men jag har en fråga! ;) Vad är dina tretorn? ^^D

2011-05-20 @ 06:46:10
URL: http://www.nogg.se/EnElla
Postat av: johanna

vill bara säga att er blogg är grymt bra, blir inspirerad :D

2011-05-20 @ 12:25:07
Postat av: nderar

Det är en sak jag funderar på.

Om nu winnetoo är så "himla" bra på att hoppa hur kommer det sig då att ni typ aldrig blir felfri på någon tävling?

Ni river eller stannar väldigt ofta

förövrigt är eran blogg skapligt bra

2011-05-22 @ 17:19:58
Postat av: Ina

Jag har länge suttit och funderat på var du köpt din remont-nosgrimma, en burn sådan. Jag har nämligen ett brunt träns som saknar en nosgrimma och hittar ingen mörkbrun.

tacksam för svar ;)

2011-05-22 @ 18:47:52
URL: http://familjensr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0