B-ponny ridning ikväll igen ;)

Ikväll kommer Nellie igen med sina B-ponnyer Thonna & Stella. 
Har ju hjälpt henne lite innan också, och ikväll är det dressyr som står på schemat.
Det roliga är ju att jag rider hennes ponnyer lite först (Nellie och jag vet att jag är alldeles för stor, men hennes ponnyer klarar det kan jag säga, tuffa brudar ;) ) Så idag ska jag rida Thonna själv, och sedan Stella. Sedan byter vi så att Nellie rider Stella och jag hjälper henne.

Jag tror nog att det kommer klickas lite bilder som jag och Nellie bjuder på sedan, som sist!
Sist jag red hennes ena B-ponny hade jag precis trimmat igenom Silvia innan (storhäst på 173cm) - ni kan ju ana hur det kändes att sitta upp på en B-ponny efteråt? hihi!



Variation är bra har jag hört? ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker inte ens du ser SÅ stor ut på en b-ponny :P

2011-05-05 @ 11:47:50
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker heller inte du ser så stor ut?!:O

2011-05-05 @ 15:05:54
Postat av: Anonym

Det finns folk som ser mycket större ut än dig på både b-c och d-ponny som tävlar ;)

2011-05-05 @ 15:15:20
Postat av: Ida - Equeztrian

Du ser verkligen inte för stor ut för henne :), en liten aning lång kanske men inte så mycket så man tänker på det :)

2011-05-05 @ 16:32:12
URL: http://equeztrian.blogg.se/
Postat av: alexandra

håller med ida, inte alls så står lite lång men inte så farligt! vad tycker du annars är max vid/längd för b-ponny? :) säg att det är en mellen stor b-ponny på ca 125 cm ungefär samma typ som den på bilden? :)

2011-05-05 @ 18:13:37
Postat av: alexandra

vikt/längd*

2011-05-05 @ 18:14:27
Postat av: mimmi

Kan inte du lägga ut bilderna snart då? :)

2011-05-06 @ 21:31:51
URL: http://mrunno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0