Vänta er en bildbomb!

Ellinor har precis åkt hem - med SIN storhäst! Hihi.
Hon kom hit och så bytte vi hästar, mest för skojjs skull. Ellie är en superduktig ryttare som mer än gärna får sitta på min prins, och att få rida hennes fina storhäst tackar jag inte nej till heller!

Då Ellinor är hästfotograf och har en grym kamera blev det en väldans massa bilder, så ni kan vänta er en bildbomb här om en stund! :D Nu har jag en ponny kvar att rida, Max ska ner och få sig en genomkörare inför imorgon. Berättar mer sedan!

Men nu ska jag börja ladda upp bilder från dagen, så håll kollen!


Bild på mig och Ellinors gamla D-ponny Panasonic, som tragiskt nog fick tas bort för inte så längesedan.. Riktigt fin ponny, som påminde mycket om Winnie att rida.




Kommentarer
Postat av: rebecca

snygg header! :)

Allt bra?

2011-03-19 @ 15:53:18
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0