Powerwalkat

Godmorgon på er! Klockan är 9 och jag har redan varit ute med två kompisar och powerwalkat i 40 minuter. Känner mig riktigt duktig, jag som är världens sämsta människa på att gå upp på morgonen.. Men nu jäklar ;)

Ska snart gå in till skolan och ha hästteori, och under eftermiddagen blir det skriftligt prov inom hästteori/ridning.

Hästarna är kvar hemma ifall jag har missat att säga det. Eventuellt kommer Mahjong ner på Tisdag, beroende på vad provsvar för en "extrakoll" för skolans "fd" smitta säger. Jag vill inte ta några risker nämligen.


Har hundrafemtioelva skolarbeten, men en del uppdatering skall jag givetvis försöka mig på under dagen. Något inte alltför stort eller svårt som ni skulle vilja höra? Då får ni hojta till! :D


Föresten så var det så många som ville ha film på hur jag gör flyingeknoppar - det kommer! Så fort jag får en möjlighet och har Mahjong på plats! Dessutom har jag ju inte laddat upp bilderna från fotosession..


Kommentarer
Postat av: Ämah

Ett inlägg med bilder från fotosessionen är väl inte übersvårt att fixa? (aaa)

2011-03-30 @ 09:58:00
URL: http://fjockern.blogg.se/
Postat av: alina

MASSA backstagebilder från tävlingar !

2011-03-30 @ 11:29:53
Postat av: Eleonor

Hehu, jag satt på hästen o red dressyr mellan 06.25 - 07.10 igår för jag skulle hinna med min dagsplanering! Kan säga att jag tog en lite längre sovmorgon idag..! ^^

2011-03-30 @ 13:42:06
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: ★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

Ruskigt fin bild på dig där.. Mahjong.. det heter en av ridskolehästarna här i stan. Väldigt trevlig kille e Magritte-Ismir. Faktiskt den jag ridit mest. För numera är jag "bara" hobbyryttare igen, fick lägga det riktiga hästlivet på hyllan när jag fick barn, men jag skriver ändå om när jag jobbade som instruktör och beridare och lite allmänt om hästar, som ridövningar etc. Fast jag varvar med annat också så klart!



Verkar vara en blivande favoritblogg, detta. Ska kolla runt lite mer!

Ha en fortsatt skön dag! /Jessica

2011-03-30 @ 14:39:00
URL: http://yezzcorner.com
Postat av: Ryttarduon - Mikaela

Det bästa med att träna på morgonen är att det är gjort och man behöver inte känna stress för att det också ska hinna med :) och med ett par kompisar blir ju en powerwalk riktigt trevlig!



/ Mikaela - ena halvan av ryttarduon

2011-03-30 @ 20:10:22
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: inez

skulle inte du kunna skriva att inlägg om kungsbacka med bra och dåliga saker? skulle vara bra så man vet om det är värt att söka:):)

2011-03-30 @ 20:17:00
URL: http://dalaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0