Ovisade bilder från Lag-SM 2010

Vad roligt att ni valde att visa intresse för bilder - ena mappen gick inte att ladda upp ifrån, vet inte vad det var..? Tråkigt då jag tänkte ladda upp en bild på hela guldklädda Willands-laget på häst.. Men men, här kommer ett gäng bilder på mig o Mahjong i alla fall.

Tyvärr gick det väldigt dåligt för mig & Tjong under denna tävlingen, men bilder blev det ju i alla fall :)


Invigningen då Nordhalland som annordnade allt hade ställt till med olika shower och så vidare. Alla lagen fick gå in och bli uppropade och sedan drog showandet igång. De som syns mest är ju Mantorp med sina oranga jackor, och såklart Willands som redan från start var guldklädda ;) Halva startfältet sitter åt vänster om Sve-flaggan.


Supergulliga lilla Findus med Amanda Svanberg på ryggen bakom :D



Dessa bilder från banan är tagna uppifrån vilket inte gör det rättvist propetionerligt:
Fråga mig inte vad min fot gör, den lever väl ett eget liv..?



Ökade traverna äär lite svåra när man inte har så stor gång!



Några foton som kommer nu är fotade av Saga Kullberg:

Sen tog vi lite myspysbilder när vi var ute på en promenad.
Det var ganska kallt, därför han har ett fult täcke över det snyggare ;)


Kommentarer
Postat av: Maja Turesson!

Super fin! :)

2011-03-09 @ 16:06:45
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Super fina bilder! :D

2011-03-09 @ 16:08:21
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: sara

fina bilder! :)

2011-03-09 @ 16:14:43
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: elisabeth

Man får leta ett bra tag innan man hittar ett snyggare ekipage än er!

Sjukt fina tillsammans och jag bara älskar din kropp, sjukt fin äru!

2011-03-09 @ 16:27:36
Postat av: Anonym

Varför har du svanskappa?

2011-03-09 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

Han är verkligen jätte fin! Jag har en liten fråga bara. Får man ha svanskappa på tävling? Har fått för mig att man inte får det men det kanske jag bara har fått för mig ;)



Jätte bra och intressant blogg!

2011-03-09 @ 17:08:10
Postat av: Liza

Ååh, så fina!

Och du,testa att spara om de bilderna som inte funkade att ladda upp, någon annanstans! Så kanske det funkar att ladda upp =)

2011-03-09 @ 17:22:54
Postat av: Amanda

ja, gå in i typ paint, elle nåt å klicka på klistra in från..så tar du en bild där från den mappen å laddar upp i paint, å så sparar du om den sen nån annanstans xP vi vill se willandslaget! ;D

2011-03-09 @ 17:25:35
Postat av: Amanda

Vad har du för hjälm? Jättesnygg!

Vore kul med ett inlägg med olika hjälmar, både hopp och dressyrhjälmar i olika prisklasser :)

2011-03-09 @ 17:45:03
Postat av: Emma

Måste bara säga tt jag tycker ert namn Teamsl är riktigt bra! :)

2011-03-11 @ 14:35:17
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Problemet är att jag inte äns kan klicka upp bilderna på Willands-laget och prisutdelningen. Det är alltså en mapp som "laggar" :s Tyvärr!!

Amanda: Det är en charles owen! Jag kan se om jag kan göra detta ;)

Emma: Tack för berömmet!

2011-03-11 @ 15:49:28
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0