Nu är det verkligen vår!

Helt sjukt fint väder, tog precis en promenad hem från skolan i converse och skinnjacka!
Dessutom har nationella proven i fysik gått alldeles utmärkt för mig idag, får hoppas på att mitt MVG får vara kvar!

Idag är det hoppträning för Emma Emanuelsson inne i stenungsund som gäller för mig och Winnetoo. Ska bli roligt såklart, Winnie är den absolut roligaste hästen att åka och träna med enligt mig just för att han är så extremt arbetsvillig. Imorgon har jag en inplanerad dressyrträning för Maria Hagström på både Winnetoo och Max förhoppningsvis, inte helt säkert med Max utan det beror på om min syster vill ta den tiden för Maria eller inte. Men dressyr på Winnie blir det i vilket fall som :)




Kommentarer
Postat av: Maja & Martina

så fin han är! saknar ponnytiden :)

2011-03-16 @ 15:30:54
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Amanda

film å bilder då tack! xP hehe, ni e så fina så! =P

2011-03-16 @ 17:09:00
Postat av: Maria

Hade också nationella i fysik idag- men jag är inte alls nöjd. Gick dåligt så får väll hoppas på att det räcker till mer än G...

2011-03-16 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0