Mot Kungsbacka!

Blev väckt av att telefonen ringde imorse, en klasskompis som hade stalltjänst som hörde av sig. Mina pollar saknar nog mig lite tror jag, Tjongalong verkar lite hängig.. Inte sjukligt, bara tröttnat på sällskapet av alla andra.. enligt kompisar.

Jag är fortfarande äckligt sjuk, men nu är karensen över och vi kan flytta hästarna, så jag och mamma ska sätta färd mot Kungsbacka nu och hämta mina pollar. Ska bli så skönt att få hem dom och veta att vi har stenkoll på dom här hemma, så jag slipper oroa mig dag ut och dag in över dom, mina hjärtan.

Hoppas jag överlever en så lång bilfärd bara..

Och vad händer ikväll? Jo ikväll finns det bara en sak som gäller: Bänkad framför TV:n kl. 20.00! Mellofinal såklart! Det är en grym final med många bra låtar och artister, men det är ju änna bara en som kan vinna.. och ni vet väl säkert vem som ligger mig varmt om hjärtat? Saade givetvis! Vem håller ni på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Danny! Inte för att hans låt är bäst utan för att det är ett bra nummer, bra dans, lite rapp.. Sen är låten lite lik något som Justin Timberlake skulle göra och tror att det skulle kunna gå hem:) Sen ser han ganska bra ut också, inte ett minus måste jag säga!;)



Annars tycker jag jättemycket om Nicke Borgs låt och hoppas Linda Bengtzing kommer sist för texten till hennes låt är så fruktansvärt dålig. Hon har en karl som kan plocka i diskmaskinen..? Allvarligt? Hahahaha!

2011-03-12 @ 10:17:05
URL: http://dressyrnorden.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Hej :)

sofia, har du en ponny eller häst?

kram!

2011-03-12 @ 11:09:05
URL: http://thegirlintown.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Hej!

Jag är en ridskoleryttare som rider både dressyr och hoppning. Jag har en fråga till dig som e dressyrryttare. Jag har nämligen svårt att få vissa hästar i form. Får bara vissa hästar i form form och det är sånna hästar som har lätt för det. Har du något tipps till mig? Skulle vara jätte snällt av dom om du kunde svara på detta i ett inlägg.

2011-03-12 @ 11:32:58
Postat av: Natalie

Eric saade :)

2011-03-12 @ 12:48:03
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Johanna: Mjo Danny är bra, men jag tycker allt att Eric's shownummer är bättre! Och håller till fullo med dig med Linda..



Lova: Jag har 3 ponnyer, en a, en c & en d :)

Anna: Hejdu! Många ridskolehästar är "ovälridna" och kanske är ganska stela och har lite svårt att få igång baken, men det lättaste att säga såhär upp o ner utan att se ekipaget är väl tempoväxlingar, jobb på böjda spår, ställ igenom hästen ordentligt och låt den forma sig, tänk "manken högsta punkt". Lycka till!

2011-03-12 @ 18:14:51
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0