Morsning!

Gårdagen blev jättemysig och ett härligt avslut med goa folk på krogen! Innan vi drog dit så åt jag & Cecilia oss tjocka på allt man inte får äta ungefär. Eller ja, jag gjorde det.. Cissi lyckades avstå. Men hallå, jag fyllde faktiskt år!

Här är två bilder från gårdagen i alla fall..


Jag mår faktiskt riktigt bra idag, förvånansvärt nog? Har tryckt i mig allt godis som var kvar från gårdagen, så är sådär lagom frukostmätt kan jag ju säga! Solen skiner och vädret verkar vara på topp, så tänkte dra ihop mina två pollar och fota lite tillsammans med dem, det var så himla längesedan som jag fotades ihop med båda dem!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vadå "dra ihop"? xD

2011-03-26 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0