Klada Heztar..

Nu har jag med nöd och näppe överlevt en resa till Kba och hem igen, med ett x antal hostattacker. Möttes av elefantöron, hundögon och ett stort gnägg. Allt detta från en vit liten arab som stod ute i en liten äckelpäckelhage och tyckte att det lilla regnet som var gjorde världen hemsk att leva i.. ;)

Nu är mina hjärtan hemma i alla fall, vilket känns jätteskönt! Båda två surrade runt när jag lastade ur dem, och var superpigga. Skrittade fram de en runda innan jag släppte dem i hagen, utifall att de nu skulle sätta rejsing när de släpps ihop igen (i skolan är de så understimulerade i hagarna då de inte är så stora och ganska tråkiga, så då kan Mahjong börja valla den lille, och därför går de själva numera där). Men det var bara en liten galopp till nederdelen av hagen - sedan pladdask ner med huvudet i marken för att äta allt gräs som kommit fram efter den mesta bortsmälta snön och isen. Så himla härligt att se de så fria och harmoniska i en stor hage med varandra, två månader sen jag åkte hemifrån med dem! Förhoppningsvis "peppar peppar" håller jag mig sjuk ett tag till så att de kan stanna här hemma ett bra tag. I vilket fall så blir det troligen tävling om två veckor med Mahjong, och då är det närmare att åka härifrån, så i alla fall 2 veckor räknar jag väl med att ha dom här om inget händer :D

En härlig bild på mina killar från förra året då de busade i sin stora hage här hemma


Kommentarer
Postat av: Issa

underbar bild :)

2011-03-12 @ 18:42:08
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: micha

sofia gör du bloggdeigner åt andra ? :)))

svara gärna i ett inlägg

2011-03-12 @ 18:44:22
Postat av: ♥Evelina♥

Hejsan! Vad händer ikväll? ;)

2011-03-12 @ 19:17:44
URL: http://baaraevelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0