Jisses..

Härligt att vakna vid 04:30 och må hur illa som helst? Kroppen var tom, min hals värkte, jag frossade och allt kändes jätteobehagligt. Efter någon timma när jag tryckt i mig en stor kopp stekhet oboy för att lätta på det onda i halsen så lyckades jag somna om i alla fall - och sov fram tills nu.. ojdå!

Nu mår jag i alla fall lite bättre åtminstonde, vilket är skönt. Jag vill bli frisk nu, det här är inte riktigt min grej, att ligga still dag ut och dag in och vara handikappad i min säng liksom!

Vill i alla fall tacka för alla grymma kommentarer vi fått in av er det senaste, det är verkligen roligt med så engaerade läsare med trevliga attityder! Och någon kommenterade nyss med att vi låg på blogg's topp 20 i mest besökta - wow, vi är på G! :D

Nu blir det lite film och funderingar på vad jag ska skriva idag. Om det är något som ni verkligen måste ha ett inlägg om, så får ni säga till så ska jag försöka att fixa detta. Annars har jag fått in en del bra tips, det tackar vi för!


Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dig !

2011-03-11 @ 16:01:56
Postat av: RETARD

Krya på dig Genne !

2011-03-11 @ 16:48:53
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Dafie

Jag undrar lite hur du hinner med två hästar? Båda ska ju ridas varje dag, och sedan går du ju i skolan också, plus att du är modell (det är du väl?)... Och så bloggen såklart!



Krya på dig!

2011-03-11 @ 17:15:06
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis! :D

och krya på dig! :) <3

2011-03-11 @ 17:30:48
URL: http://fredpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0