Linn hissar!

Någonting jag bara älskar är alla mina ludd-damasker. Vissa i fårskinn och andra med teddyfoder - men alla är lika gossiga och användbara.

Jag använder dem hur mycket som helst, särskilt nu under vinterhalvåret. Det är de eller lindor jag rider hemma i ärligt talat, aldrig vanliga benskydd nästan. Förutom vid hoppningen då! Men annars är det så himla skönt med ludd-damasker som går snabbt att sätta på, superbra stötdämpning (vid skogsritter med stubb och sten är ju det ett måste), och ger betydligt bättre stöd en vanliga benskydd. Det är dessutom SNYGGT med riktigt fluffiga damasker på benen till ett snyggt schabrak - de är också billiga nog att ha som "slit och släng" skydd!



Mina favoriter, som jag har fleeera stycken utav och använder på alla mina hästar till vardags finns att köpa t.ex HÄR för 275:- paret.




Kommentarer
Postat av: Julia Ohlin

INTE ALLLS copycat av Linns inlägg typ igår? Hissa exakt samma sak?

2011-03-02 @ 10:41:25
Postat av: Linn Olsson

Ojdå, läser faktiskt inte deras blogg så det hade jag ingenaning om :) Menmen, då har vi samma åsikt i så fall - det är det ända som det tyder på. Jag gillar det jag gillar, oavsett vem som mer gillar det eller inte gillar det.



//Linn

2011-03-02 @ 16:44:18
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wannabee dressyrmupparna eller vaddå? ;s

Lite mysko att du hissar exakt samma sak som Linn hissade några dagar tidigare... lite svårt att tro att du inte läser Dressyrmupparnas blogg.

2011-03-02 @ 17:00:42
Postat av: Linn Olsson

Som det står där uppe, om du kan tyda det, så hade jag ingenaning om att Linn hissat dom. Har inte ens läst inlägget ännu så vet inte vad det handlar om, jag älskar mina ludd-damasker oavsett vem som hissar vad serrö ;)



//Linn

2011-03-02 @ 17:14:32
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ååhh stör mig på ovanstående kommentarer. Även ifall Linn har råkat skriva samma inlägg som Linn (Dressyrmuppen) så tror jag inte att hon medvetet har härmat henne. och som hon själv skriver - att hon älskar dom. så ifall t.e.x teamsl skriver att de älskar tretorn, och så skriver nellie berntsson samma sak så har hon härmat teamSL? :S

folk kan ju faktiskt tycka samma sak utan att behöva härma varandra.

2011-03-02 @ 20:38:14
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur är dem i storlekarna? (:

2011-03-03 @ 13:09:27
Postat av: Caroline

Gillar verkligen Event skydden, finns ju på Granngården också. Ska nog slå till på ett par :). De är ju så tjocka och skyddar bra mot slag.

2011-03-03 @ 21:42:47
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0