Fullt upp!

Idag är det ingen skola för min del, riktigt gött och behövligt!
Har gjort en "to-do" lista för hela dagen för att få ihop den någorlunda, men idag känns det desto roligare. Jag är taggad för att ta tag i allting, tänkt om och jag MÅSTE se problem som utmaningar.

Tänkte dela med mig av vad som står på schemat på hästfronten idag -
x Fixa stallet, mocka, packa hö, lägga upp foder.
x Raka Max
x Rida ut Winnetoo
x Hoppa Max
x Rida igenom Silvia

En hel del att stå i som ni ser, dock har jag en underbar tjej som kommer hit och hjälper till idag! Alice heter hon och bor bara några hus bort, supersnäll och duktig tjej som jag verkligen litar på. Hon älskar att vara kring hästarna och hjälpa till i stallet, helt underbart! Så hon ska hänga med och säkert värma upp lite hästar, fixa tillsammans med mig i stallet, höja och sänka hinder osv. Det är en grym tillgång när man har någon med sig måste jag säga :D






Kommentarer
Postat av: Alice

Vad snäll du är! Ska bli jätteroligt att hjälpa till! :D

2011-03-23 @ 09:00:36
URL: http://meandmytwinsister.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Perfekt att du får lite hjälp på backen och med hästarna! Det är nästan ett måste när man har mycket att göra.

2011-03-23 @ 11:37:57
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0