Fredagsplaner!

Först och främst, jag hoppas att ni alla gratulerar våran goa Sofia en dag som denna?!
Snacka om att vi kommer kunna göra galet roliga saker i sommar, Sofia 18 år = hon får boka hotell, hon får köra bil, hon får det mesta = jag kommer hänga på med så mycket falska saker som möjligt för att få spela med i hennes spel numera ;) haha!

Idag kommer det nog stå STILL på TeamSL tyvärr. Jag skulle ju självklart varit på plats när Sofia drar sin första party kväll som artonåring, men då jag redan är totalt uppbokad och verkligen inte kan ta mig hem inatt från Uddevalla för att sedan åka på tävling imorgon så får jag åka upp och fira min älskade Sofia på egen hand snarast!

Jag ska i vilket fall som ner till en killkompis i stan som fyller år, sedan fortsätta vidare på fest här hemma hos en annan killkompis som fyllt år ;) Som sagt så blir det sedan tävling både lördag och söndag - undra hur pigg jag kommer vara på söndag eftermiddag? hihi..

Ha en grym fredag allihopa, vi hörs imorgon igen - och jag hoppas på att få träffa en del av er på Troya Horse Arena imorgon?




Kommentarer
Postat av: emma

Hej, får jag fota dig på söndag :)? Jag ska nämligen dit. Jag fotar med min systemkamera, Canon Eos 500D :)

2011-03-25 @ 19:03:19
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Clarasofiasteen'

Glöm inte att det är natten mellan lördag och söndag klockan ställs om. Så en timme mindre blir det att sova(;

2011-03-25 @ 23:14:14
Postat av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

Hejsan :)



Jag ska kanske åka till Troya och fota, men jag har ingen aning om vilken tid du ska tävla. Har du lust att skriva till mig på min blogg eller svara i ett inlägg här, hade uppskattats jättemycket!



Hade verkligen varit kul att träffa dig eller iaf ta kort och se när du rider! :D



Lycka till!

2011-03-25 @ 23:38:06
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0