Film




Kommentarer
Postat av: Janna

Så himla duktiga båda två! Fina rundor men lite synd med petet, men det är ju absolut inget att hänga upp sig på! Du ska vara nöjd över två bra ritter och fina placeringar :D

2011-03-14 @ 23:25:03
Postat av: Amanda

Wihihihihihihih :D Såg jättefint ut! :D

2011-03-15 @ 07:39:06
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: erika

kickar din häst ofta?

för min häst kickar jätte mycket och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kom gärna med tips! :)

2011-03-15 @ 08:26:35
URL: http://erikavigren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är FÖR stor för honom!

2011-03-15 @ 14:19:47
Postat av: Ida

Du är inte alls för stor! Det såg verkligen jättebra ut tycker jag! Efter allt tjat om att du har "förstört" honom och att förra ryttaren red bättre måste jag säga att han nu ser ut att gå bättre än någonsin!

2011-03-15 @ 23:40:48
Postat av: Emma

haha, men vad kul. jag hopptränar ju i det där ridhuset varje vecka. :D vart bor du någonstans?

2011-03-23 @ 21:47:09
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skit i vad alla säger om att du är förstor för winnie! han är ju jätte fin och ser hur lad och pigg ut som helst!

Men jag har en liten fråga.

Winnie är ju väldigt pigg. När min häst är pigg kör hon ut baken och går lite på snädden när jag håller i henne lite innan jag mjuknar innan hindret. Jag undrar bara om Winnie också gör så för att han blir så sugen på att hoppa. Det såg lite ut så nån gång, fast det kan ju bara varit en tillfällighet men jag undrar om du har någon bra övning eller nåt tips på dehär så att man får dem att gå rakt? För jag tränar väldigt myck epå att ha en rak häst men då tänker jag så mycket på det, då blir det ju lätt att man glömmer bort att mjukna eller nåt sånt.

Skulle vara jättekul med svar! :D

2011-03-24 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0