Bilder från banan

Min fina lilla pegasus som ju då bangade på banan och stängde av totalt. Men han är fin ändå

Hade kanske missat att skriva vad det var för tävling o klass då en del frågat, så det var en regional ponnydressyr då jag endast startade sista klassen (LA:P1).


Haha, jo, jag säger då det.. vill inte vara med alls på en mellantrav!



Fick bilder från en läsare, tack Christel!

Spänd?

Där fick ni er en liten bomb från banan också! Jag har redan förvarnat att det inte skulle se bra ut, men jag bjuder er ändå på de jag hade! Ni är goa som ändå ville se o peppar! Man tar sig starkare framåt med mycket stöd än 1 :D



Kommentarer
Postat av: Dafie

Det ser ändå rätt fint ut tycker jag :) Men det är ju svårt att säga när man bara ser bilder och inte hela rörelserna.

2011-03-28 @ 18:21:15
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Amanda

ingen film? xP ni e så fina så! =P

2011-03-28 @ 19:03:59
Postat av: Lina

håller med Dafie, han ser fin och mjuk ut, men man ser ju inte riktigt helheten i bilder. det syns ju i mellantraven men annars ser det bra ut och du sitter väldigt snyggt! :)

2011-03-28 @ 19:45:27
Postat av: Frida

De var ju fina!!

2011-03-28 @ 19:47:12
URL: http://ryttarn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tävlar du för program? :)

2011-03-28 @ 20:14:32
Postat av: Malin

Hej, jag har några frågor om dressyr som du kanske kan svara på? :)

Får man starta med remontgrimma?

Hur länge brukar du rida fram innan start, på vilket sätt & hur länge gör du varje "grej"?

Jag har en häst som tuggar väldigt, väldigt mycket på bettet när man rider och rör då ganska mycket på huvudet upp/ner och sida till sida, har du ngt tips på vad man kan göra åt det? Eller ska jag låta henne göra det och se ifall det ger sig med tiden?



Hoppas du tkr det är kul med lite frågor haha ;D



2011-03-28 @ 22:09:57
Postat av: Anonym

Hej, jag har några frågor om dressyr som du kanske kan svara på? :)

Får man starta med remontgrimma?

Hur länge brukar du rida fram innan start, på vilket sätt & hur länge gör du varje "grej"?

Jag har en häst som tuggar väldigt, väldigt mycket på bettet när man rider och rör då ganska mycket på huvudet upp/ner och sida till sida, har du ngt tips på vad man kan göra åt det? Eller ska jag låta henne göra det och se ifall det ger sig med tiden?



Hoppas du tkr det är kul med lite frågor haha ;D

2011-03-28 @ 22:14:02
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Vad snygg han är Sofia!

2011-03-29 @ 12:49:28
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ni är väldigt fina i alla fall! :)

2011-03-29 @ 17:51:04
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Daniela

Inte bra:O Tycker det ser super ut <'3

2011-04-01 @ 14:20:20
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0