Vaknade precis..

Härligt att jag totalt har vänt på dygnet, somnar inte för än halv 5-5 på morgonen, och vaknar efter lunch på dagen. Jaja, man får väl passa på när det är lov, uuusch orkar inte börja gå upp tidigt sen när skolan börjar. Hur fasen ska man kunna ställa tillbaka dygnet normalt? Lika jobbigt varje lov!

Har haft lite feber sen nyårsdagen, men verkar mycket bättre nu. Tjong har troligen rullat fast i boxen dagen innan Linn var hos mig, så han har haft ett sår på ena benet, och varit ganska regält svullen i båda fram. Därför har han fått vila och bara skrittas, men igår var det mycket bättre sa mamma. Hoppas att jag kan ta lite mer jobb på honom idag, vi få väl se. Den lille lär vara urpigg idag, blääh haha! Det känns mindre bra då det är isgata ÖVERALLT! Ska bli skönt på sätt o vis att börja skolan nästa vecka, då jag äntligen får tillgång till ridhus.

Jaja, jag tänkte höra om ni har några önskemål om inlägg idag? Är mina "tips-inlägg" bra? Som häromdagen då jag skrev tex "en perfekt halt"? Vill ni se några speciella bilder? Träningssaker? KOM MED FÖRSLAG, så ska vi se om jag tar just ditt önskemål! :D


en uuurfin bild som jag fick från Elli, från när jag hade uppvisning "dressyrarab" i sommras!


Vad roligt att vi fått så många nya läsare btw, besöksrekord häromdagen igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill läsa ett inlägg om Ebba Deijenberg: hur hon var, vad du fick göra, några speciella tips osv!:)

2011-01-03 @ 14:33:29
Postat av: Sofia Genne

Anna: Nämnts innan, men de känns inte som ett nödvändigt inlägg ändå, då det var ren coatchning (eftersom jag själv inte har med en tränare/psykolog haha) på plats, och vi utgick från hur jag & Mahjong behövde fungera och göra. men om jag kmr på nån slags utvärdering som jag orkar skriva ihop så kanske nån gång haha!

2011-01-03 @ 14:48:48
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gick inte han vidare till Best in Show eller något sådant där? Vad hände med det? Åkte ni aldrig med honom till finalen? :)

2011-01-03 @ 15:13:20
Postat av: Liz

Jag skulle vilja ha ett inlägg som det med halten med "en perfekt galoppfattning" och gärna lite tips om vad man kan tänka på för att orka hålla ihop galoppen och inte tappa allt. :)

2011-01-03 @ 15:33:55
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på dina snyggaste favoritprylar :D

2011-01-03 @ 16:57:06
URL: http://pallebloggen.blogg.se/
Postat av: Tina

Skriva om hackamoret (: hur det ska sitta (bild), egna erfarenheter m.m. vet att du har ridit på hack med dina ponnysar ^^ <3

2011-01-03 @ 21:47:21
Postat av: agnea

håller med tina. hade varit kul med dina / era åsikter och tips om hackamore. även tips på ridövningar av alla olika former är kul! :) ps. ni driver en grymt bra blogg och är bra förebilder för hästvärlden! :D

2011-01-03 @ 23:47:27
URL: http://agneshaglund.blogg.se/
Postat av: agnes

det står agnea men ska va agnes xD

2011-01-03 @ 23:48:40
URL: http://agneshaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0