Sommarbilder!

"Hej tjejer jag tycker er blogg är jätte fin och intressant att läsa.
Bilderna är super fina. Men tycker att ni ska lägga upp fler bilder när ni rider barbacka/ i skogen/ havet om ni gör det och sånt det vore väldigt kul om ni gjorde det och roligt att titta på"

Kul med lite nya ideer, du har rätt, det är mycket tränings/tävlingsbilder på bloggen!

I alla fall jag älskar att bada med hästarna på sommrarna, det är supermysigt! Dessutom väldigt bra för dom, ett varierande pass helt enkelt :) Att gå i vatten är absolut bra träning och det är minst sagt bra för skallen på de hästar som är lite heta av sig. 

Winnetoo är väl inte sådär överdrivet förtjust i att bada, men det går med lite övertalning ;) 
Miranda däremot, ponnyn jag hade innan - hon ÄLSKADE det! 

Slänger upp lite bilder och filmer från lite badutflykter med hästarna här nedanför, orkar inte fixa med ljud på filmerna osv så ni får ta det för vad det är :)


Åh, vilken mysig sommarbild på min kompis Cicci och Winnetoo - på väg till stranden ;)


Lite successiv övertalning brukar fungera ;)


Dock går det inte alltid som man tänkt sig, haha. Winnetoo tycker INTE om när någon försöker bestämma över honom så att säga.. ^^


Underbar sommarbild verkligen, gud vad jag saknar sommaren nu ;(


Min fina ♥




Jäkla buse! haha

Inte bra utan hjälm, I know..


Miranda som ni ser gillade sånt här desto mer! :')


Åh, fina ponnyn :'/


Härligt!


Min kompis Tove Fant (ni som håller koll på bloggar osv vet säkert vem hon är? Tovefant på bilddagboken..) och Miranda i havet någon sommar!:D


Kommentarer
Postat av: jenny ;)

åå vad mysigt att bada med hästarna! :D Zelia älskar det super mycket! Tyvärr så har vi typ inget bra badställe hemma :( Får komma till dig någon dag i sommar med Zelia! haha xD :D

2011-01-02 @ 17:45:34
URL: http://jennyochlinnea.blogg.se/
Postat av: nina

ååå gud så härligt det ser ut!

2011-01-02 @ 17:50:46
URL: http://brahastfakta.blogg.se/
Postat av: Lule

Stackars sen bruna hästem, vadå DRA I MUNNEN på henne / honom :S

2011-01-02 @ 18:44:45
URL: http://lulepettersson.webblogg.se/
Postat av: sofia

ÅH vad underbart!! önskar att man hade ett badställe nära stallet :(

2011-01-02 @ 21:48:04
Postat av: Emelie

Vad härligt det såg ut, nej nu längtar jag också till sommarn.

Fina Winnie :)

2011-01-03 @ 12:33:43
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Jossan

Guud så härliga bilder! Är det där ni har hästarna? :)

2011-01-04 @ 00:52:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0