Smart sätt att träna på!

Idag blir det ett rejält träningspass på gymmet för min del - och jag har värsta smarta tipset till att hitta ordentligt med motivation!

Idag så åker jag in tillsammans med min goa kompis Josefine, vi kommer börja träna runt halv åtta och kör då styrka i en halvtimma vilket är superkul när man är två stycken! Efter det - klockan åtta - börjar ju Top Model, och då ställer vi oss på rullbanden och SPRINGER och kollar Top Model! Hur smart som helst, när man ändå gymmar på grymma sportlife som har TV inkopplat till alla maskiner med headset uttag! ;) Mycket bättre än att sitta hemma i soffan och käka chips till sitt favoritprogram - man kan ju alltid gå power walk genom programmet ifall det känns bättre :)

Smart tips från mig - och jag rekomenderar att gymma på sportlife starkt!




Kommentarer
Postat av: Ebba

Gymma är grymt kul!:D jag gymmar inte på sportlife, utan på actic!

2011-01-24 @ 17:23:42
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: agnes

Du måste testa vattenmassagen om du inte har gjort det! :)

2011-01-27 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0