Ni är grymma ju!

"Var dig själv, alla andra är upptagna"
http://jenniferalindahl.blogg.se/

"Don´t dream your life, live your dreams"
http://kaarinlundberg.blogg.se/

"Ärren berättar var vi har varit, dom bestämmer inte vart vi ska"
Anonym

"Ridning är som att sminka sig, ju bättre du är på det ju mindre syns det."
http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

"Att vara stark är inte alltid att orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest. Att vara stark är att falla till botten, slå sig hårt och sedan hitta orken att ta sig tillbaka..."
Annie

Hur många bra som helst, men jag valde ut dom jag tyckte var bäst/klockrenast!
Men vad mycket bra ordspråk det finns ändå, eller hur? Inlägget med alla era kommentarer ska jag ta fram den dagen då precis allt känns sådär riktigt jobbigt..

Min favvo är fortsatt;
"What doesn't kill you, makes you stronger"
Tänker alltid på det, när det känns riktigt trassligt och jobbigt. Jag försöker också intala mig själv att se problemen som utmaningar - det fungerar hyffsat bra för mig i alla fall!




Kommentarer
Postat av: clara

har sofia/linn något bra tips och lära känna sin egna häst eller foder häst?

tacksam för svar.

Ni är helt klart bäst, det har jag säkert sagt många gånger, men ja.

// Clara Karlsson

2011-01-19 @ 22:27:45
URL: http://michaelaochclara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Var dig själv, bli den du vill vara och lev livet! våga sticka ut i mängden, du är unik.

2011-01-19 @ 22:58:27
URL: http://hoppryttarnas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har ett här:

"Ibland måste man helt enkelt vara modig. Man måste vara stark. Ibland får man inte ge efter för de svaga tankarna. Man måste kämpa ner demonerna som tar sig in i huvudet och försöker få en att gripas av panik. Man måste kämpa på, sätta en fot framför den andra och hoppas att när det går åt andra hållet att man inte ska hamna alltför långt bak så att man har för mycket att ta igen när man börjar gå framåt igen." xP



sen oxå:

"Ilska är bara rädsla som flyr."



"Hitta något som du är villig att dö för, och lev sedan för det."



"Vi gör alla bort oss då och då. Det är på det sättet man lär sig. Det är omöjligt att göra rätt hela tiden. Men när man faller har man två saker att välja på:

Antingen ligga kvar och tycka synd om sig själv, eller resa sig och försöka ställa allt till rätta. Det är inget brott att falla, brottet är att bli liggande."



"Idag är den morgondag vi oroade oss för igår."



"Finns det någon som förstår att uppskatta sitt liv medan det pågår?"



"Sometimes a new start doesn't mean starting all over again. Sometimes it simply means doing something you've done before...even better!"



"När någon som står dig nära dör är det som att få en arm amputerad. Den växer aldrig ut igen, du får aldrig en ny, men efter en tid lär du dig leva med en arm istället för två."



"Fördärva inte det du har genom att tråna efter det du inte har."



hehe oj blev många men jag har massor! Älskar sånt! =P

2011-01-19 @ 23:27:00
Postat av: Hanna

Åh jag hann inte med att skicka någon:(

Men en som jag tycker är lite rolig är den här:



"Man lär sig av sina misstag,sa igelkotten hoppade av toaborsten"



haha den är så skön!;)

2011-01-20 @ 00:52:30
Postat av: Jessika

Haha många tänkvärda och bra meningar! :)

2011-01-20 @ 12:03:52
URL: http://www.enryttare.blogspot.com
Postat av: Louise

Till Sofia & Linn

Vilken är den finaste/bästa hästen/ponnyn ni har suttit på? En i varje kategori :)

2011-01-20 @ 15:40:47
URL: http://louiseekolsson.bloggo.nu
Postat av: Emelie

One day that i missed, would you listen

2011-01-21 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0