Ni anar inte..

..hur mycket jag längtar tills tävlingarna drar igång igen!
Min och Winnetoos första tävling blir den 20:e Februari i Kungsbacka där vi kommer starta L:B & L:A som uppvärmning inför tävlingsåret 2011! :D

En utav 2010's bästa rundor måste vara den här -


Nationell L:A Änglahoppet
Den här rundan var absolut bland dem bästa! Han var så himla lugn och lydig. Inför trekombinationen som orsakade mycket problem för många då den var extremt trång var jag tvungen att "plocka bort galoppen" helt nästan som ni ser. Han bara kortade sig perfekt och sedan rullade igenom kombinationen lekande lätt! Jag var riktigt nöjd över hans insatts när vi gick i mål, min fina ponny ♥  


Kommentarer
Postat av: Sandra Emme

Kan man få lösen till din förra blogg? Vore kul att läsa... :)



Till Linn!

2011-01-16 @ 00:11:51
Postat av: Emma - Grytagirls

snygg runda, förstår att du är nöjd med den :) !

2011-01-16 @ 13:58:29
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: emma

Har Winnetoo någon gång stannat med dig? Berätta vad som hände!

Svara gärna i ett inlägg, orkar inte leta upp inlägget igen xD

2011-01-17 @ 12:25:37
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0