Morgonens planer

Godmorgon på er! Härligt att vakna upp efter ca 2½ timmars sömn. Men jag vet att jag inte var ensam om det, halva befolkningen verkade ha sömnsvårigheter igår.. Jobbigt när man vänder totalt på dygnet ;D

Nu sitter jag i alla fall och pumpar hög musik för att komma igång, och skall snart packa allt som skall med till Kungsbacka.. för givetvis så "orkade" jag inte det igår.. typiskt mig va!

Nu ska Mahjong få en go stund med en veterinär som skall köra lite akupunktur på honom, ska bli skönt att få igenom litegranna på honom innan han blir "igång igång igång" 110 procent. Och nu när han tappat en del muskler (han har trots allt inte jobbat på riktigt sedan Oktober), så tror jag det är ännu bättre med det kiropraktiska, så att inte dedär superbra musklerna som han brukar ha, trycker tillbaka eller ja, nu blir de rättare från början har jag en teori på. Vi får väl se hur det känns om inte annat, kommer bli gott för Mahjongen i alla fall ;)

Sedan blir det i alla fall att försöka trotsa halkan och kanske få med sig hästarna ner till skolan idag. Imorgon skall det bli snöoväder (ovanligt?) så det hade varit bra att få ner dom idag ändå, men vi får väl se hur isigt och illa väglaget är.

Tänkte att jag kunde filma på skolanläggningen någon dag, både där jag bor, lägenheten bredvid, skolsalen, stallet och ridhuset. Skulle det var något?


Back to school..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, snälla gör det :) det hade varit jätte kul! :)

2011-01-10 @ 09:08:02
Postat av: Lovisa

Ja gör det :)

2011-01-10 @ 10:06:34
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman

ja :)

2011-01-10 @ 11:53:39
URL: http://superskarp.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja gärna!:D Jag undrar hur det funkar att ha två hästar med sig? Jag trodde bara man fick ha med sig 1 häst. Får man betala extra då elr nått?

2011-01-10 @ 12:08:24
URL: http://gax.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa gör de :D

2011-01-10 @ 12:38:35
Postat av: Natalie

Ja det skulle vara jätte kul !



Är " lektions-salarna bredvid stallet ??



Tacksam för svar :)

2011-01-10 @ 14:04:12
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Tina

Om jag inte minns helt fel så går du på samma skola som Andrea (ponnyochryttare), isf om ni känner varandra kan inte ni göra en V-blogg tsmns ? :D skulle vart kul

2011-01-10 @ 14:32:12
Postat av: sandra larsson

ja det skulle vara jätte kul :D

2011-01-10 @ 20:20:02
URL: http://sandralarsson.beldo.se
Postat av: Anonym

ja, skulle vara jätteroligt :) ska förmodlingen söka dit snart :)

2011-01-10 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0