Kom aldrig efter med skolarbeten..

Sitter och kämpar med EXTRA bildarbeten som jag behöver göra för att visa "fortsatt kunskap" inom foto och tänk inom foto - och blablabla. Eftersom jag verkligen kom ordentligt efter i bilden förra året missade jag en heeeel del och i foto har jag ju det extra lätt så då valde jag att fördjupa mig i just de arbetena och för att få behålla mitt betyg är det bara att bita ihop och göra sånt här trisst på fredagskvällen..

Först bilder som man sätter ihop och sedan massa text om hur tankarna gått genom det man satt ihop OSV OSV.. haha!


Erkänn att jag inte ens ser ut som samma människa på dessa två bilder?! Haha, sjukt hur mycket styling, kläder, inställningar, uttryck osv kan förändra en persons utséende totalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0