Kass update!

Riktigt kass update från mitt håll, men det är mycket med skola och hästar just nu. På vardagarna är det full fokus på det och på helgerna hästarna, kompisar och annat. Bloggen blir lite lidande i perioder, och det är väl så det får vara antar jag..

I alla fall så longerade jag Winnetoo förut, superfin som vanligt!
Han är en klocka att longera den ponnyn, så himla lydig och fin. Dock väldigt pigg idag, men det är inte konstigt. Han står i en liten grushage med sin pensionerade kompis Pontus som inte är den mest lekfulla - tills isen smält måste han tyvärr befinna sig i den grushagen. Egentligen är jag emot det här med små grusrutor, men just nu har jag inget val - Winnies säkerhet går före ALLT!




Nu ska jag ta tag i pluggandet en stund och sedan ska jag gå ner för att rida på ungisen igen :) Wilma!♥

Ska försöka uppdatera lite mer efter det, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Elin

hej linn! Kan du inte lägga upp någon bild på Wilma, skulle vara kul hur hon såg ut =)



kram

2011-01-31 @ 20:16:22
URL: http://crazyhorselovers.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja, lägg upp nån bild/film på Wilma! xP

2011-01-31 @ 20:34:41
Postat av: Lovisa

Hejhej :)

Han är verkligen fin!!!

Ja, lägg gärna upp nån bild på Wilma :D

2011-02-01 @ 07:09:57
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin :')

2011-02-01 @ 12:53:52
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0