Hej på er!

Tisdag idag, och det blev totalt ändrade planer för min del på grund utav massa anledningar..
Winnetoo måste ridas ikväll samtidigt som det är träningar för dem lite yngre ryttarna. Så jag hakar på med Winnie där så får han jobba bommar, lydnad och småhinder tillsammans med dem!



Ikväll blir en kväll där jag måste göra ALLT som jag egentligen skulle kunna dela upp på tre dagar framöver ungefär. Mitt schema är totalt fullt den här veckan - som alla andra veckor.. Jaja, jag löser det säkert!

Vi hörs mer sedan, för nu ska jag ut och fixa stallet innan Winnie ska in och äta!


Bjussar på en skitbild, men nytagen är den i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Celine

Lydnad, småhinder osv är ju också toppenbra att träna :)

2011-01-18 @ 16:48:38
URL: http://sthlmsryttarna.blogg.se/
Postat av: maddeeee :D

Jag fattar inte detdär med att ta kort på ens kropp asså :P Väldigt fin kropp så sätt men det är ju ditt ansikte vi vill se Linn!! Hehe :)ditt söta ansikte :)

2011-01-18 @ 19:20:23
Postat av: Catrine

Har en fråga till dig Linn, vad använde du för färg när du färgade dina stövlar? :) Letar nämligen läderfärg ^^

2011-01-18 @ 19:33:21
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: angelina

Åhh vilken underbar kofta :D vart har du köpt den? Ngt speciellt märke? :) svara hellst med ett inlägg om du vill ;)

2011-01-18 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0