Godmorgon Godmorgon..

Jag har nog aldrig, aaaldrig vaknat såhär tidigt på ett lov.. Och aaldrig somnat så tidigt! Somnade vid 00.15 någon gång, och vaknade (okej, 01:58 då en kompis smsar, tack Andrea! -.-), men annars vaknade jag vid 05 ungefär? Haha, onormalt. Men som tur var somnade jag om en liten stund, och sen låg och drog mig - så nu är klockan runt halv 9 och jag är pigg som en jag vet inte vad. Ovanligt för att vara mig, men det är gött.

Funderar på att sticka till pollarna en sväng på morgonen nu, kanske ta en morgontur med någon av dem? I vilket fall skall jag ju ner till Göteborg sedan för att träffa en underbar kompis, och så får vi se om vi vågar ta oss till modellcastingen ;)

Jag får se om jag hinner att fixa ihop lite tidsinställda inlägg till er!

Jag skulle även vilja välkomna alla nya läsare till bloggen, som Linn skrev igår så fick vi besöksrekord!
Men jag tycker att ni skall få veta vilka vi är, så klicka på "presentationer" bland våra kategorier, så finns det info om oss båda två! :D

Kommentarer
Postat av: becci

sak du försöka kvala till SM? skulle vara grymt kul om du kom med och du är så duktig så jag tror att du har en bra chans om du försöker :D

2011-01-08 @ 20:29:44
Postat av: Anonym

eran blogg är bäst! ;)

2011-01-08 @ 21:26:50
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0