Godmorgon!

Näst sista lovdagen för mig idag, börjar på måndag igen. Jisses vad fort det här lovet har gått! Tyvärr har jag ju även varit sjuk sista veckan, riktigt ovärt. Är fortfarande inte riktigt bra :( Mamma tror dock att det beror på att jag har lite svårt att varva ner och vila när jag är sjuk - kanske att det ligger en poäng i det? ;)

Idag ska jag i alla fall skritta ut hästarna nu på morgonen tillsammans med Nathalie.



Sedan är det andra planer som gäller ikväll, faktiskt sista lovdagen som man kan göra något kul på kvällen på! Så ikväll blir det roligheter ;)

Uppdaterar på så gott jag kan under dagen! ♥







Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är så typiskt! Jag är också en person jämt blir sjuk på loven och aldrig annars!

Tack för en bra blogg!♥

2011-01-08 @ 10:12:07
Postat av: Jane

Söt häst ^^

2011-01-08 @ 11:35:12
URL: http://gojane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0