Fotograferingen

Lång dag med full rulle! Fotograferingen idag på oss som skulle vara med på de nya katalogbilderna/reklambilderna osv var riktigt rolig! Det var en duktig fotograf och som kändes bekväm att jobba med! Hoppas att det blev fina bilder, men på de små bilder vi fick se på kameran så verkade det bli urhärliga färger och överlag bilder. Har även kontaktat fotografen i hopp om att få provbilder för ev. köp om det nu blir någon såndär bild som man verkligen fastnar för.. Mahjong var nämligen med också, så det blev en del krambilder på oss! :')

Taggade för fotograferingen i förmiddags..



Två härliga ettor (Madde & Emelie) tog en hel del bilder vid sidan om undertiden att vi blev fotograferade, dock kommer det snart några killkompisar hit och chillar, och jag ska lägga mig tidigt i och med att jag har stalltjänst hela helgen.. suck! Så ni får bilderna imorgon!

Föresten, Mahjong vart riktigt fin på hoppträningen idag! Sussie sa att han var en riktigt fin ponny, haha se, en gammal dressyrgubbe impar på hopptränaren ;) Skämt åtsido, han har varit superpigg under de 3 hoppträningar vi varit med på, och hoppade riktigt fint. Slutade väl på några språng runt metern - härligt att vara igång med hoppningen igen!!

Ha en supergo kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tjolahopp Sofia!

Jag har en hel del frågor till sig och undrar om jag kan få din mail adress så man kan nå dig? :;)

2011-01-28 @ 23:28:35
Postat av: emmie

GENNE !

ge mig KL tröjan !! :O

2011-01-28 @ 23:30:36
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

En skvallerblogg har skrivit om dig!

Equestriangossip.blogg.se

2011-01-29 @ 12:49:54
Postat av: madde

genne skulle vilja veta hur det gick på den där modell fotogrejjen? :) Har säkert missat när du laddade upp hur det gick osv. Men ber dig skriva om det , det hade varit snällt :)

2011-01-30 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0