Bra fråga kräver bra svar!

"En fråga som det hade varit roligt om du svarade om :)

Pratar du mycket om stallet/hästar i skolan? Eller tycker du det är "skämmigt"? Brukar du nämna hästar när du pratar med killar? Eller hur tänker du? :D"

Faktiskt en ganska intressant fråga!
om jag pratar mycket om hästar i t.ex skolan och andra "ohästiga" tillfällen och med icke hästintresserade människor så får svaret bli nej. Hästar är en stor del i mitt liv och tar upp mycket utav min lediga tid, det är inte bara en hobby utan också mitt jobb imed att jag i perioder har hästar som jag rider mot betalning. Därför passar jag på att inte tänka på hästar och stall alls när jag är i skolan eller vid andra tillfällen då jag är med icke hästintresserade människor, det är skönt även för mig. Sedan när jag väl är i stallet är det full fokus på det jag ska göra just då liksom.

Absolut inte för att det är skämmigt, utan för att jag helt enkelt tar det som en paus från allt intensivt hästsnack och tänk som jag lever i. Jag bor på en anläggning med sju hästar, hela familjen är engagerade i hästarna och ja, ni förstår själva att mycket handlar om häst kring mig i många fall. Så i de fall där jag inte tänker på det så mycket, intresserar det mig inte att prata om det sådär väldigt mycket heller.

Killar, dom dras motvilligt med ut till stallet kan jag lova ;)
Massor utav mina killkompisar har jag t.o.m tvingat upp på hästarna, superkul! haha.




Härlig sommarbild på Oscar & Winnetoo!
Han och Daniel var med mig och Cicci under ett pass då vi hoppade - så skrittade dom av hästarna medans vi tog bort hindren. Duktiga killar ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej jag har en liten fråga, den kanske är privat så om ni tycker det behöver i absolut inte svara på den ;)

Men vad kostar det för er att ha häst per månad? :)

älskar eran blogg, den har hjälpt mig mycket :)<3

2011-01-29 @ 14:16:28
URL: http://elinsirimaria.blogg.se/
Postat av: Emelie Williamsson

Riktigt bra killar! ;)

2011-01-29 @ 14:48:57
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: MOLÈN

HAHAHAHAH åååh vilken dag! saaaknar fina plumesan :(

2011-01-29 @ 17:04:22
Postat av: Anonym

Hej!

En fråga, mest till Linn.

Jag gillar att hoppa, och gör det hemma och så, och det funkar bra.

Och jag vill även komma ut och tävla, låga klasser till o börja med. Problemet är bara att jag inte VÅGAR tävla hoppning, är rädd för att göra fel osv.

Jag har tävlat i andra grenar, så är inte tävlingsrädd.. har du något tips hur jag ska våga/göra? :)

2011-01-29 @ 18:05:53
Postat av: Anonym

En liten fråga om SRG.. Vilken av skolorna anser ni har bäst och fräshast anläggning? :)

2011-01-29 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0