You're fucking perfect, to me!

Linn & Winnetoo - FOTOPROJEKT.



Kolla vilken mysig film Cicci klippte ihop av en salig blandning utav alla bilder & lite klipp som tagits/filmats under hennes fotoprojekt dagar med mig och Winnie som "modeller" - love till låten med! ♥

Jag lovar, Cicci är ett riktigt film med love-tema freak, efter varje fint klipp som läggs upp på Winnie här får man ett sms efter ett par timmar när hon rotat rätt på det "åhhhhhhhhhh" - Men det är extra kul när hon gjort dom - hon är sådär super på allt sånt där med bild och film nämligen.



Min goooa underbara vän ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jättemysig film!:)

2011-02-08 @ 13:30:18
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Klara

Fina! :) Gillar bilden där du kramar honom och båda blundar, någonstans på slutet.

2011-02-08 @ 13:41:36
Postat av: lina

åhh, så fin! man blir ju nästan tårögd :') ni är så fina och fucking perfect, tillsammans! <3

2011-02-08 @ 13:44:24
Postat av: ceeeeccoi

min underbaring va glad jag blir :')

puuusss på dej min älskling :D

2011-02-08 @ 13:44:49
Postat av: ellie

åhhh vad ni är fina :')

2011-02-08 @ 18:58:43
Postat av: Dafie

Du rider honom så himla fint och ni passar jättebra ihop! Underbar film som är snyggt gjord och låtvalet är jättebra - det passar ju perfekt till filmen...



Ha det bra Linn och Winnetoo!

2011-02-09 @ 17:45:51
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0