Vissa förstår mer än andra

Människor är till för allt, och alla är till för olika saker. Det har hänt mängder med jobbiga saker för mig nu, och jag har inte vetat vad jag ska dra upp i bloggen och inte - samt inte haft internet som ni nog märkt. De håller på att fixa internet i våra nya rum och så, och jag har galet mycket med hästarna, därför är uppdateringen från min sida mindre rolig och bra. Men bättring på G då jag har 3 veckors lov nu.. vilket jag verkligen inte vill - men vi kommer till det.

Jag är nu hemma hos min familj och kan andas ut i helgen - underbart. Då ska jag sätta fart och berätta vissa delar om vad som har hänt och varför allt är lite upp och ner just nu. (Och nu låter det kanske som om jag fått typ ett stjärnfall i huvudet och inte kan rida på flera år, men så illa är det inte kan jag ju säga iaf!)

Några reagerade på mitt inlägg om att mitt liv är upp och ner just nu, och jag har fått massor med gulliga och peppande kommentarer - tack! Trots en människa som jag inte har en aning om vem det är där bakom skärmen, som inte äns skriver ut sitt namn, och slänger in en liten kommentar kan göra så mycket! Glad, peppad, say what? Tack i alla fall, tack för att vissa av er läsare tar er tid till att lämna sådanna spår, det gör så mycket i en människas vardag! Jag tycker att det är så gulligt med folk som engaerar sig, trots att ni inte äns känner mig! Mer än som bloggare då, och det är nog låångt ifrån vad man är i verkligheten.. tror jag!

Nu ska jag sätta igång att rensa bilder, filmer och se hur jag ska formulera mig och skriva om på vår lilla blogg!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är stark och klarar det, oavsett vad som hänt! <3

2011-02-11 @ 21:56:49
Postat av: fanny

Sofia, du är otoligt stark och kommer klara av det vad som nu har hänt. Självklart blir allt upp och ner ibland men det är bara att kämpa på. Kom ihåg att vi alltid finns för dig (:

2011-02-11 @ 22:00:36
URL: http://dressyrekipagen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är sjukt duktig på det du gör Sofia, fortsätt kämpa och du vet att du alltid kan få backup från TeamSL's läsare! Eran blogg är sjukt bra, och det är så roligt att följa er och era underbara ponnysar. Jag tycker du är grym som kan kombinera 2 hästar, skola, blogg och allt vad du nu gör och ändå kan du uppdatera bloggen såpass. Jag kan förstå att du blir stressad och inte vet hur du ska få ihop ditt liv, men du ska veta att du verkar vara en grymt duktig tjej! Älskar dina hästar, Martijn och Majhong! <3



Hoppas allting ordnar sig för dig, glöm inte av att vi finns och stöttar dig iallafall Sofia! Kramar på dig!! <3

2011-02-11 @ 22:41:36
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhhh kommer ihåg när vi fotade den bilden! DÅ var det VÅR!! :D helt underbart och maskrosor överallt!

2011-02-11 @ 22:47:00
Postat av: Emma

Jag har en liten fråga angående färger på utrustning och tänkte att du som har Martijn ksk har ngt tips på snygga färger till en mörkfux? :)



Måste även säga att jag älskar eran blogg!!

2011-02-12 @ 00:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0