Fotografering för skolan

Nu kommer bilderna från förra veckan som jag lovade! :D

På bilderna är det: Jag, Lovisa Jacobsson, Pontus Berntsson, Anna Andreasson, Erika Halvardsson & Jenni Bloom.

Vi fotograferades med hästarna Pioneer W och Mahjong för att vara nya modellbilder till skolan. (Vet inte exakt vad men hemsida, infoblad, tidning och kanske monter-flaggor). Jag har tyvärr inga bilder som fotografen tog, men jag hoppas att de blev fina! Hon skall skicka provbilder på mig och Mahjong, och är det någon som jag verkligen fastnar för så tror jag nog att jag köper den/de! Pontus går inte på skolan än då han är 95:a, men skall börja nästa år, därför kom vi på idén att dra med honom på bilderna, då våran "stora" Pontus i trean inte kunde delta pga resa.

Här kommer i alla fall lite bilder "bakom kulisserna"-bilder som Emelie Landefalk & Madelene Aho Lövenblom fotat! Tack tjejer!

Fråga inte, haha, här på Höglanda bjuder man på sig själv! ;)



Väldigt gul svans just nu, men jag vill inte tvätta den när det är så kallt, så den får allt vara sån!






Denna gillar jag starkt, både jag & Mahjong ser så jäkla glada ut!




Ja, det var en regäl bildbomb! Hoppas nu att det blir fina bilder som fotografen på plats fick till.. men vi fick se småbilder på kameran och det var helt underbart ljus och kvalité på bilderna, så förhoppningsvis! Då gäller det ju bara att man inte såg helt jäkla missbildad ut som är det lättaste som finns.. haha!

Vad tyckte ni om bilderna, var de mysiga? :D

(Trots att det bara var plojbilder?)




Kommentarer
Postat av: Patricia

FINA BILDER :D

2011-02-02 @ 17:04:35
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Den kingsland tröja var jättefin! :O

Vart har du köpt den? :)

2011-02-02 @ 19:16:52
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Martina - Hästblogg!

Vad fin mahjong är!



HISS och DISS på bloggen. Angående sadlar :)

2011-02-02 @ 19:46:59
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: beatrice

Har nyss gjort gymnasievalet och valde höglanda i första hand. Hur tyckte du det var i början att flytta och så där ? :)

2011-02-02 @ 20:39:32
URL: http://beatriceks.blogg.se/
Postat av: Emelie

Just hittat till bloggen. Jösses vad stor Mahjong har blivit :) Jag minns när han bara var bebis ju! Eller åtminståne grå ;)

2011-02-03 @ 01:45:30
Postat av: felicia

nämen där va ju anna!

jättefina bilder ! ;)

2011-02-03 @ 22:15:24
Postat av: Madeleine Johansson

Ska ni till Falsterbo i år ? :D

2011-02-04 @ 20:33:16
URL: http://madeleinejohansson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0