Skön kille den där ;)

Kollade för första gången in på bloggen Collbaz.blogg.se som drivs utav Jakob Ahlqvist förut efter att TopRider's länkade honom och visade upp ett rätt roande inlägg han skrivit angående NH och hästmänniskor som riktar in sig kring det. Har vetat om den här killen ett tag då han synts i vårat kommentarsfält en del, men har aldrig kommit mig för att kika in på hans blogg - om vi hade klickat upp och läst alla bloggar som kommenterar hade vi ju inte haft tid att uppdatera våran egen till slut ju ;) hihi

Men faktiskt är han riktigt skicklig på sin blogg, bra upplägg och roande överlag. Jag diggar personer som vågar stå för sina åsikter, rejält! Innan hade jag ju en blogg som hette schalalaaolsson (så nej, den är ingen nystartad "hemlig" blogg ni skvallerbloggar som fått för er det ;) Det var min egna blogg med över 2000 läsare, så den var inte speciellt hemlig, sorry! ) och där hade jag flera såkallade "åsiktsinlägg" i veckan - vilket var populärt! Det blev ofta stora debatter och diskussioner, och många var involverade. Dock är jag lite mer försiktig med sånt nu, man har liksom insett vilken intryck man kan göra genom att skriva det man tycker, och då gäller det att ha tänkt igenom det man knappar in på tangenterna INNAN man publicerar något - vilket jag inte alltid gjorde på min förra blogg ;)

I vilket fall som, skön kille med en grymt snygg ponny och en roande blogg!

http://collbaz.blogg.se - KLICK! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0