Shoppat!

Pappa, jag och Maja åkte till Micke förut och shoppade loss! haha.

Jag fick köpt mig min dröm kingsland väst! ♥
Nivet den här blå, vit, röda? Så sjukligt snygg!


Sedan också en ny superfin förbygel från Cheval till Winnetoo.
Perfekt brun färg på lädret och sån där fin modell med massa rämmar och fårskinn på sidorna, love!

Fanns bara en pytteliten bild på google, men ska ta mer bilder senare när den sitter på istället :)

Maja köpte ett kingsland schabrak & ett supersnyggt schabrak från Equline. Dessutom ett nytt träns med låg nosgrimma till Max, han var superfin i det upptäckte vi idag när han fick låna Winnies remont träns :)




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Var finns en sådan väst? :)

2011-05-08 @ 13:02:04
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0