Pantani

När ni engaerar er och kommenterar så får vi lusten att uppdatera mer - här kommer bilder på häst nummer 1 (av de två som vi fick lite bilder på igår.) Fortsätter ni kommentera såhär bra så blir det mer inlägg kan ni lita på!

Hästen heter Pantani, och jag ska hålla igång och rida till åt Francine som går i min klass, men som nu är ute på praktik i två veckor som de flesta andra i åk 2. Anledningen till att jag väljer att ta min praktik senare är då för att jag vill hålla igång mina hästar, och jag kan ju inte flytta de ännu för ringormen.

Han är en "äldre läromästare" som Francine har utvecklats massor med här på skolan! Och mitt jobb nu är att hålla igång honom samt rida till honom, så att han blir genomriden, mjuk & ordentlig. Det började med att han ville få av mig när jag ställde lite krav, haha ;)

Så eftersom att jag är kvar på skolan, så kör alla med mig med ridning.. nejdå, så illa är det inte, men det finns alltid hästar om jag inte skulle ha någon att rida av mina egna till exempel, haha! ;)

Alla bilder var så gott som kassa - och det fanns i princip inte några på Pantani, haha. Jag förstår stackars Linda & Agnes som måste frusit ihjäl av att sitta och titta på mig! Jag frös ju så gott som ihjäl, och jag red ändå..

Jaja, roligare med något att se på än inget i alla fall!


Kommentarer
Postat av: wilma!

så fina!

:D

2011-02-23 @ 11:45:56
Postat av: TROGEN LÄSARE!! <3

Va kul! :D Har en fråga som jag är nyfiken på och säkert andra oxå.. Får DU/NI betalt när du rider andras hästar? isåfall hur mycket osv.



MVH. EN TROGEN LÄSARE!!! <3<3

2011-02-23 @ 13:13:09
Postat av: Nadja

Åhh, hästen har en väldigt vacker kroppsbyggnad!

2011-02-23 @ 16:55:45
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0