Packar för fullt..

Nu mina kära läsare, ska ni veta hur duktig jag är.. då jag förbereder mig inför morgondagen!

Nej men imorgon bär det ju av för mig & Linn mot Skåne (för att göra den nedre delen osäkert! Alltså, av landet.), då vi skall på ryttargalan/festen i Malmö! Tillsammans med flera andra västkustare drar vi oss ner med ett tåg runt 11.30-snåret siktandes mot grannlandet! Öhm, Skåne.

Som vanligt är jag ute i sista sekund och har inte packad någonting. Skall börja om en stund, vilket betyder inom kanske 4 timmar om jag har tur. Jag är världens tidsoptimist och kommer alltid försent/missar tågen och så vidare.. eller ja, på minuten till varje tåg/buss kanske man ska säga ;)

Ska i alla fall testa klänningar och skor nu och se om jag kan plocka fram något snyggt för en gala, haha! Varför kan man inte ha ridkläder för.. Vet inte hur jag skall orka upp imorgon, kan inte somna förs en runt 01-02 på nätterna, och imorn ska jag med tåget från Ljungskile mot Göteborg vid 09.24 först, (ja, jag är hemma nu då mamma hämtade mig i Kungsbacka idag och skjutsade hem mig, sköönt!) och då lär jag ha glömt av att jag har 300 saker till att packa osv, så ja, det får bli att gå upp några timmar innan dess!

Påminnelse till Carro (och övriga folket från SRG som läser bloggen o som lovat hålla öga på mina pollar): Glöm inte fylla mina hästars vattenhinkar, o kika så att min lille får packade påsar också.. & så att dom lever o sånt! ni vet hur orolig jag är att något skall missas när jag inte är där.. ni är bäst!

Juste, måste ju tanka ner massa musik också.. eftersom att mitt spotify premium inte går så framåt på mobilen. suck! Ääälskar att rida till musik också, så det skadar ju aldrig att trycka till med extra go musik! På tal om musik.. jag är sugen på att sätta ihop mitt kur-program, vill verkligen starta det innan ponnytiden är över.. har ni förslag på vad som skulle passa Mahjongs rörelsemönster, gång och personlighet? Kom gärna med tips i så fall! :D

Dags att tagga lite till ..




Kommentarer
Postat av: Anonym

"(för att göra den nedre delen osäkert! Alltså, av landet.)"



HAHA genne du är för skön, love ♥

2011-02-05 @ 01:23:01
Postat av: Daniela

haha, det om den nedre delen var epic XD

kür till Mahjong..?

Jag kommer på Te Amo - Rihanna, kalla mig fånig, men jag kmr att tänka på den låten då jag ser Mahjong :D

2011-02-05 @ 10:23:42
URL: http://smelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0