Ny grej på gång!

Hello sunshines! :D
Hästarna är ridna och jag har hyffsad bra koll på fysiken - så nu blir det blogg-time!

Tänkte starta igång med en ny grej idag inläggsmässigt - horse flashback's!

Jag har träffat så himla mycket fina ponnyer och hästar i mitt liv som ryttare, många som satt sig på minnet och har en egen plats i mitt hjärta. Så jag tänkte ge ponnyerna/hästarna ett inlägg var lite då och då, när jag får tid över, och berätta om dom och visa filmer och bilder osv. Dock kommer inte anledningen till varför jag ridit dom stå med, då det i VISSA fall kan vara känsligt. Jag får mycket kommentarer om att ni vill se filmer och bilder utöver när jag sitter på mina egena, så på det här viset får ni det också - och dessutom få höra om lite nya ponnyer och hästar här!

Jag börjar redan idag, med Esse Zlooty. Så håll koll!


Fina lilla killen ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

haru nå bra tips på vart man kan praoua? :)

2011-02-09 @ 20:49:25
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0