Nu laddar vi inför dag 2

Hej på er, och förlåt för dagens dåliga uppdatering! Som ni förstår så är det fulla dagar nu under Göteborg horse show.

Vi har för en stund sedan ätit upp vår kvällsmat.. ett halv mackaron-paket!

Har ni sett snyggare bild på våra fula dressyrmuppar?

Är man duktig om man råkar köpa upp 2 KL-tröjor och en KL-väst under loppet av 30 minuter när mässan precis öppnat? Tydligen så lyckas jag med det, haha!

Det blev ytterligare en KL-tröja lite senare, och även ett nytt swarowski till Mahjong. Sista ponnyåret, kanske sista ridtiden för min del, vem vet? Så dags att skämma bort oss lite extra tycker jag.


En bild på mina inköp.. vad tycks? Min plånbok ekar lite härligt nu..


Jag & megalånga Ingrid försöker att få underhållningen på topp i väntan på pendeln.

Vi red mina hästar på kvällen, men bilder får ni lite senare då klockan är midnatt och vi skall upp om ca 4-5 timmar. Linn (inte "min" blogg-linn utan dressyrmuppen haha) ligger redan så härligt och sover bredvid mig & Ingrid som är lite mer nattugglor kanske? Men även vi behöver lite sömn. Det blir som sagt en fullproppad dag imorgon med Ghs, bloggmontern, massor med härliga människor och sedan party på kvällen.

Vi hörs och kanske till och med ses imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hadde inte du en sån vit redan? =)

2011-02-25 @ 13:00:33
Postat av: Dafie

Så bäst bild xD

2011-02-25 @ 17:27:09
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: tooova

haha hur lång är Ingrid egentligen? xD

2011-02-26 @ 05:32:19
Postat av: Rebecca

ska du sluta rida när du blivit för gammal för ponny? :o

2011-02-26 @ 10:21:47
Postat av: Jorunn

Vet du nån bra nätsida som säljer Kingsland kläder?(:

2011-02-28 @ 12:57:59
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0