Natthumor vare..

Som nog de flesta av er förstod, var inlägget ang. färgning av Winnetoo's man påhittat bus ;)
Självklart har jag inte färgat min pärlas man (och inte heller köpt en slanket från USA) utan det var natthumor på hög nivå! Gick någon av er på det, litegrann i alla fall? ;)


Han ser ut precis som vanligt - som tur är! hihi

Men tack och lov för kommentarer som den här;
"DU MÅSTE DRIVA. inte helt säker men tror fan inte att du skulle färga hästens man.. skulle inte bli förvånad om vissa runt om i bloggvärden fick för sig att göra de, men tvivlar på att du skulle görat.."

Haha, hade kännts lite jobbigt om alla gick på det liksom..


Kommentarer
Postat av: bells

haha tänkte väll nästan det! ;)

2011-02-19 @ 14:04:31
Postat av: Lisa

Hahaha kan ju erkänna att jag gick på den! x)

2011-02-19 @ 17:47:27
Postat av: Johanna

Hahahahahahahahahahah dagens skratt xd jag gick på det... ;) Underbar blogg!

2011-02-19 @ 18:00:30
Postat av: Anonym

hahahahahaha XD baraför jag är så sjukt lättlurad....

2011-02-20 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0