Longering & gymmet!

Godmorgon!
Söndag idag och jag har en hel del planerat. Cicci har precis åkt hem och jag ska byta om och kila ut till stallet :D

Winnetoo ska longeras idag, med speciella inspänningar som jag precis fått lära mig utav Mikaela som jobbat i Holland och lärt sig det där ifrån. Fungerar SUPER på speciellt heta/pigga hästar & säkerligen även på dem lite mer lata och bekväma hästarna också. Jag ska försöka få kort på detta så jag kan förklara för er - hur man gör och hur det fungerar!


Världens sötaste piggelin ♥

Efter stallet så blir det gymmet. Konditions träning för hela slanten idag känner jag för!
Direkt efter gymmet så är det tävlingsmöte inför div. 1 med klubben som jag givetvis ska på - jag ÄLSKAR lagtävlingar! Så himla roligt och spännande, div. 1 är absolut en av årets höjdpunkter inom årets tävlingar!


Bild från förra årets div. 1 - då jag tävlade i mina silvriga stövlar! Mjaaau ;)

Förhoppningsvis kommer det komma upp inlägg ang. longeringen - men jag är inte helt säker på att jag hinner det idag. :)




Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det får du gärna visa oss! =)

2011-02-13 @ 11:47:59
URL: http://brahastfakta.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad kul, då syns vi på Division |. Ska hejja på dig om jag går förbi dig ;)

2011-02-13 @ 13:50:42
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0