Klarjobbat - anneberg, anneberg nästa!

Morsning korsning och allt såntdär!
Nu har jag jobbat klart, en låång dag i stallet med mycket att göra!

Men det blir ingen vila här inte - strax ska jag ner till stallet igen och hämta någon utav hästarna, eller båda två, jag har inte bestämt mig än.. för att prommenera mot Anneberg station och möta upp Linn som kommer helt vilsen till Kungsbacka, haha!

Hon sitter på pendeln nu och är heelt ovetande om att jag inte har börjat gå än, vilket betyder att hon kommer att få gå halva vägen själv.. busigt! Men jag orkar inte gå hela vägen, är trött i benen vafan!

Föresten grep jag tag i en av killarna som jobbar med huset fortfarande, eftersom att de skulle fixa internet i alla rum men mitt funkde inte - nu är det löst, wiiie! Så förhoppningsvis så kommer det att fortsätta att fungera bra!

Nej stackars Linn, nu kanske jag borde springa ner och hämta hezt och börja gå. Får bli powerwalk ;)

Kan ju även nämna för er som undrar hur det gick med Emelie som flög av igår och fick åka ambulans att det inte var något farligt/illa med foten, hon får hoppa på kryckor ett tag sedan hoppas vi att det går över helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Julia G

Skönt att det inte var värre;)

2011-02-15 @ 19:11:20
Postat av: Anonym

Hmm.. kul om hon tar med sig ringormen hem och smittar andra hästar

2011-02-15 @ 19:29:41
Postat av: sandra

skönt att det inte var något med foten iaf. haha du borde sitta på hest ist, går ju lite snabbare då, HAHA xd

2011-02-15 @ 20:13:49
URL: http://borntoride.blogg.se/
Postat av: Mli

Har ni fortfarande Mårten som lärare ? Isf så MÅSTE ni ta över en utav våra traditioner ! ;)



Gå in här och titta:



http://mlishastblogg.blogg.se/2011/february/marten-got-punked.html#comment

2011-02-15 @ 22:05:54
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Sofia!

en lite konstig fråga, vad har du för mobil? xD:D

2011-02-16 @ 15:13:55
URL: http://phaffners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0