Jag missar då allt!

Bara för att jag har haft totalt fullt upp hela dagen missar jag givetvis att det är världens bråk/grej på gång bland bloggare, haha. Min lilla Linn har visst tuffat attityden mot skvallerbloggarna/nyhetsbloggarna?

Personligen tyckte jag att Toprider's var trevlig att läsa, och eftersom att jag nästan aldrig orkar klicka in på andra bloggar utan läser i princip bara mina närmare vänners, så kan man klicka sig in där ibland och se det senaste och viktigaste från bloggare. Bra tycker jag! Men alla har ju sina olika åsikter, det är så livet görs till liksom! ;) Så jag tycker att tjejen borde köra på, why not liksom?

Vi får väl se vad RSSkvaller bjuder på den här gången, jag har fått höra mycket nya saker som jag inte visste om mig själv innan genom skvallerbloggar, så troligen lär det ju bli så den här gången också.. med tanke på att det är hårdare tag här.

Men som bloggare får man väl helt enkelt bita i det sura äpplet och leva livet ändå!
Haha, det är ändå roligt med skvallerbloggar, det är det. I alla fall så länge de skriver om storbloggare.

Något som gjorde min dag var i alla fall detta från Rrsskvaller, först läser man alla tråkiga saker hon fått in, och hennes klockrena dryga svar, och så kommer denna skiten sist, humor alltså, hahahaha go for it!



Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle du kunna lägga en länk till den bloggen? Hittar inte den..

2011-02-10 @ 20:58:21
Postat av: Anonym

Frida: http://rsskvaller.blogspot.com

2011-02-10 @ 23:48:48
Postat av: Julia

Hur många besökare har ni på bloggen egentligen? verkar som det har minskat eftersom kommentarerna är väldigt lite

2011-02-11 @ 13:22:37
Postat av: Emelie

Hej Sofia! Undrar verkligen detta. Jag vill börja på den skolan i kungsbacka. Men jag undrar lite så vad du ska jobba med? Eller vad du har tänkt dig? :)

2011-02-11 @ 13:34:46
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Juloa Ohlin

Fan vad dåligt ni uppdaterar!

2011-02-11 @ 14:47:45
Postat av: Annika

Hej! Har bloggen någon officiell mailadress som man kan få? :)

2011-02-11 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0