Imorgon smäller det!

Första dagen på Göteborg Horse Show startar imorgon - Torsdag!
Jag kommer att vara där alla dagar med massor av olika personer. Och som ni nog knappast missat så kommer jag även att stå i bloggmontern, men visst får ni ta tag i mig och hälsa fast att jag inte står där hela tiden ;)

Det blir upp och hoppa tidigt imorgon, för att göra iordning allt i stallet innan man ska göra iordning sig själv, haha. Vid halv 10 drar många av oss i huset mot pendeln, och sen är det bara att tuta och köra.. 4

Tror det får bli en chill-outfit med mjukis imorgon i alla fall.. finns inget skönare, och när man skall gå runt så länge och sitta stilla så måste man ju ha bekväma saker. Äh, får ta problemet imorgon. Sovdags!

Härlig gammal bild med ihopklipp från lite olika år med olika minnen..

Vi ses i dimman ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Shit vad smal du var på bilden där du står på ridbanan :o

2011-02-24 @ 00:07:25
Postat av: Jessie

detta gillar vi :D

2011-02-24 @ 07:03:20
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: hej

^^

2011-02-24 @ 12:40:23
Postat av: Sanna Olsson

såg dig idag på charlies :)



"martijn behöver nog nya boots, fast det får fan mamma betala för jag betalar ju allt!" hahahaha xd

2011-02-24 @ 21:11:48
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0