Fin ponny!

Åh, Winnetoo gick jättebra idag!
Fick kämpa lite i början för att få honom fokuserad och intresserad av att ta sin uppgift på allvar och lyssna på mig. Men sedan så, superfin och i slutet även heeelt lösgjord! Underbart :)



Vet ni vem som kommer och rider Winnie imorgon då? ;)
Ingen mindre än Elvira Henningsson, haha! Nää, men det ska bli superkul att se henne rida honom. Givande för både mig och ponnyn, Elvira har det där jag tycker så mycket om - känslan och tajmingen så att man slipper störa hästen utan ta fram kapaciteten på ett enkelt sätt och med mycket känsla. Hon är duktig hon!

Ni får hålla koll på hennes blogg imorgon där hon säkert kan skriva om hur det var att rida min lille knase - om ni nu är intresserade utav att veta det :)
elviraochklara.blogg.se


Winnie och Elvira posar tillsammans i Karlstad (sun cup) i sommras!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du det tränset på Winnie då? för det är väll ändå inte det du brukar ha?

2011-02-22 @ 20:22:24
Postat av: Anonym

Sun cup är en fotbollscup i Karlstad också. Men vart var just denna tävlingen?

2011-02-22 @ 21:32:51
Postat av: Pernilla

vilken söt häst ! :)

2011-02-23 @ 09:19:12
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0