Dressyr träning

Hejsan!
För det första, tack för alla peppande kommentarer, ni är bra ni!

Har verkligen fått gjort en massa idag, så himla skönt!
Började med att gå upp lite extra tidigt, fixa stallet och skriva klart ett arbete. Nu är jag precis hemkommen från gymmet, ska äta och sedan dressyrträna!

Dessutom har jag bett mamma filma dressyren ikväll!
Så lite senare kommer det finnas en film från dagens träningspass här :)
Jag tränar dressyr varannan vecka för Maria Hagström, som är superbra för just hästar som Winnetoo tycker jag. Vi har påbörjat ganska komplicerade saker nu, så både jag och Winnie kämpar för fullt hela passen vilket är väldigt roligt - och givande! :D

Lugn kväll ikväll, kommer säkert hinna uppdatera en hel del - glöm inte att komma med tips!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle tycka det var roligt om ni kunde byta header :D inget fel alls på eran men jag tycker det är kul när man byter lite ibland :D speciellt en blogg man kollar såhär ofta!

2011-02-17 @ 16:30:45
Postat av: Anonym

Har en fråga till någon av er som har bra erfarenhet av detta. Skulle bli glad om ni tog upp detta i ett inlägg.

Om man ska köpa häst, den är helt perfekt och allting! Man gillar hästen enormt och det är mycket pengar för hästen + utrustningen. Men om hästen har spattförändringar, är det helt idiotiskt att köpa en häst med spattförändringar? Jag vill inte ha någon "lulla runt häst", utan jag satsar HÖGT på just ponnydressyren.



Tacksam för svar :)

2011-02-17 @ 17:04:44
Postat av: Hedvig

Det skulle vara väldigt roligt att se RIKTIGT gamla rid- och hästbilder :)

2011-02-17 @ 18:41:16
URL: http://hedvighanssons.blogg.se/
Postat av: Emelie Svensson BLOGGTÄVLING!!!!!!!!!

Gud va fin blogg ni har :)

2011-02-17 @ 20:58:05
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0