Det visste ni inte..

   

Jag har varit vegitarian innan, för att jag verkligen äcklades av kött.

♣ Det absolut värsta jag vet är att få VG+ på prov/inlämningar osv. Hellre vanliga VG:n! Självklart är MVG bäst av allt ;)

♣ Jag kan fortfarande slås av tanken att "jag och Winnetoo kan inte hoppa MSV:B" trots att vi redan gjort det! Konstig tjej..

♣ Jag ÄLSKAR att prata och umgås med väldigt olika och många olika människor, jag tycker människor är intressanta. Håller mig verkligen inte till människor som är på ett speciellt sätt eller dömer människor som är annorlunda - I love it!

♣ Jag älskar att läsa bloggar där bloggarna är snabba i käften och har roliga, rappa repliker. DET är underhållning!

♣ Sen vi startade TeamSL har jag ALDRIG tagit åt mig utav en ända anonym kommentar.

♣ Jag är en riktig pluggis, som alltid vill ha MVG på alla inlämnade uppgifter eller rättade prov - och får för det mesta det också.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, VG+ tex är hemskt att få!:O En gång fick jag VG+++ och jag höll på att gå i taket!! xD

2011-02-11 @ 19:40:40
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Linnéa

VG+ är otroligt irriterande! Minns när jag fick 0,5 poäng från MVG på två fysikprov i rad. Det värsta med att få VG+ är ju att det oftast saknas så lite. "Hade du bara gjort DET hade det varit MVG", och så går man runt och ältar det hur länge som helst :P

Hur har det gått för dig på nationella föresten? :)

2011-02-11 @ 22:14:46
URL: http://sheisnea.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller med! Så störande att få VG+ även fast dte inte är ett dåligt betyg eg så vill man ju ha MVG och annars kan pluset kvitta :P Då kan man lika gärna få VG :P Samma om man får G+ tycker jag :)

2011-02-11 @ 23:48:55
URL: http://idaohlssons.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tydligen tar du ju åt dig eftersom du inte publicerar dom :)

2011-02-14 @ 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0