Det visste ni inte..

..att jag har svårt för:

♦ Människor som hela tiden är rädda för vad andra ska tycka och tänka om dem och kring deras utséende, betéende, kläder, handlingar osv osv. Sånt tar energi från mig och blir riktigt jobbigt att lyssna på!

♦ Övertrevliga TV röster, bland det värsta jag vet!
Om någon kollar på "halv åtta hos mig" håller jag mig långt därifrån ;)

♦ När många äter runt mig! Det kan verkligen stressa mig sjukt mycket, särskilt om allt är tyst runt om. T.ex som nu på nationella proven när alla käkar godis, smackar och äter och jag ska försöka koncentrera mig = kaos! Jag är inte speciellt förtjust att befinna mig i matsalar eller äta på stora resturanger osv, eeuw!

♦ Att vara själv! Inte min grejj riktigt..

♦ Människor som måste vara överlägsna och taskiga mot andra för att ta ut sitt eget missnöje..

♦ Falskhet - bland det absolut värsta jag vet. Människor som inte går att lita på vill jag hålla långt ifrån mig. Jag har faktiskt ganska svårt att lita på människor, dock har jag extremt lätt för att läsa av människor och snabbt se vart jag har dem och vet ganska direkt vilka man kan öppna munnen till. Tack och lov för den kunskapen, för det finns ingenting värre än när man tror att man kan lita på någon - vilket senare visar sig inte fungera så som man först trott..
"man övar sig och långsamt blir man bättre på att se, skillnad mellan sanningar och lögner"

Att misslyckas på tävling och har ofta en hög prestationsångest på mig själv. Jag älskar när någon går med mig till framhoppningen och peppar lite osv - det är någonting som verkligen hjälper mig!

♦ Att se glad ut när jag är koncentrerad ;)
Många under mina år som bloggare har påpekat hur sur jag kan se ut när jag går banan osv, det beror INTE på att jag är det - utan på min prestationsångest och nervositet och även pga av att jag koncentrerar mig.. haha!






Kommentarer
Postat av: karin

Hahaha, jag har samma problem, när jag koncentrerar mig kan jag verkligen inte se glad ut. Skitsvårt ju!

2011-02-18 @ 17:07:13
URL: http://egnor.blogg.se/
Postat av: Amanda

halv åtta hos mig är ju kung;) hehe

2011-02-18 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0