Alla börjar någonstans..

Vi har fått en hel del önskemål om att vi ska lägga upp riktigt gamla bilder och filmer på oss med våra första ponnyer! Alla bilder här under är på mig och min första ponny Adrian och jag är 10-12 år på bilderna - det var tider de :')


Ni fattar inte hur jag kan skratta åt dessa filmer nu, ser ni hur jag svänger?! haha!
Jag har alltid varit för det här med att berömma och uppskatta mina hästar i alla fall - gött när man slänger fram händerna och klappar ponnyn mitt i banan ;)


Liten glad tjej!
Ser ni, redan i ung ålder var jag för det här med knäppa färger och matchning.. ;)


Tjoho!


Ännu ett Lami-cell tävlingsset, med den där lilla fjordingen som logga - minns ni dem? Så söta!



Matchat med rosa ludd på tränset och i benskydden! haha..











Lycka ♥








*Sånt man aldrig skulle komma på att göra nowadays*





Men den lilla ponnyn var inte alltid så snäll som man kan tro vill jag lova..









Adrian och jag hade i vilket fall som riktigt roliga år tillsammans - och vi båda utvecklades enormt!

Första ridpasset


Bland dom sista

Men som sagt, alla börjar vi någonstans och nu har jag delat med mig av min, mindre glammiga, början ;)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktigt på att hoppa! :)

2011-02-18 @ 21:32:32
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Fanny

Såg att du använde Fullcheck bett på Winnie. Jag undrar lite hur det är och så? Skarpt eller snällt? Jag rider på vanligt 3delat på min ponny men tycker hon har blivit lite stark vid uteritt. Är det en bra idé att använda ett Fullcheck då tex? :)

2011-02-18 @ 21:57:34
URL: http://gax.blogg.se/
Postat av: johanna

Hur gammal var du då??



rOLIGT MED SVAR! :)

2011-02-19 @ 09:17:00
URL: http://schoonbeergs.blogg.se/
Postat av: Alice

haha, det var tider det! ;P

Kommer ihåg när ni hade ridläger och massa sånt, tror jag har kvar en tidning ni gjorde haha :D

2011-02-19 @ 12:16:28
URL: http://meandmytwinsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0