Tjenixen!

Tjena bloggen!
Fullt upp som vanligt, kom precis hem efter att ha varit och fikat med en utav mina bästa vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta längre, så det var underbart! Nu ska jag käka lite mat för att sedan gå ut och ta tag i stallets alla sysslor, ska nog även rida min systers ponny idag då hon skadat sig och hoppar på kryckor stackarn..

Förresten, kul med all feedback till dem nya "scchh" inläggen, imorgon kommer ett smarrigt avslöjande om många bloggare's trix - generellt..

Ni håller väl koll här ikväll antar jag?
Uppdateringen är på topp som ni märker, statistiken är elit, kommentarerna är bättre en bäst - och TeamSL är en grymt rolig sida att befinna sig på just nu! Gött :D


Bjussar på en ovisad busbild!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Scchh inläggen är bättre än bäst!! ;D Ni är grymma! :)

2011-04-07 @ 18:32:03
Postat av: Anonym

Älskar när man får en ovisad bild längst ner i inlägget, blir som ett litet guldkorn! :D

2011-04-07 @ 18:33:31
Postat av: Liz

Alltså fan! Jag önskar verkligen att jag hade haft någon som dig att träna för/få lite pepp och feedback av efter alla motgångar som fick mig att sluta rida. Du är GRYM!

2011-04-07 @ 19:36:51
Postat av: Dafie

Winnetoo :D Nice uttryck han har med mulen!

2011-04-07 @ 19:43:45
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Sara

vad söt han är :)

kram

2011-04-07 @ 20:13:41
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0