Svar på kommentar

"Tänkte bara fråga en sak, varför kan inte Maja ta över Winnetoo? Då är han ju kvar på gården? Svara gärna i ett inlägg."

Jättebra fråga, som många här omkring undrar! Passar på att svara i ett inlägg precis som önskat.

Maja och jag är otroligt olika faktiskt, helt olika personligheter. Jag har alltid varit lite galnare och tänker inte så mycket på vad som skulle kunna hända. När jag började på ridskolan inne i stan fick jag alltid dom knäppa ponnyerna och jag åkte av gång på gång, tårta fick köpas åt gruppen ett antal gånger kan jag lova! Min första ponny Adrian lärde jag att stegra istället för att traggla dressyr och rida fint och lugnt på som alla andra ungar snällt gjorde, inte så smart. Maja har däremot varit min motsats, hon är mycket mer försiktig och ser inte det roliga i en häst som bockar, sticker eller är het - nu är inte Winnie något av det men ni förstår hur jag menar.

Jag och Maja kommer aldrig kunna ta över varandras hästar tror jag, vi väljer ut så olika hästar och mamma och pappa har alltid accepterat det helt enkelt. Dessutom är mamma ganska mycket emot det här med att Maja ska behöva "ta över" någon utav mina med tanke på press och allt som kan uppkomma.

Bild på min första D-ponny Gravenvelds Miranda, uttrycket i hennes ansikte beskriver hennes personlighet fint!


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för svaret :D

2011-04-03 @ 20:30:24
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Linn, skulle du kunna slänga upp bilder på alla fina ponnyer du haft? :D nyfiken

2011-04-03 @ 21:23:52
URL: http://horselisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0